Welcome 2012

Tak sangka kan. pejam celik pejam celik..dah berlalu 2011 dan muncul 2012. Tahun yang orang takut katanya, sebab terpengaruh dengan citer 2012 lar 2. haha. nevermind. Banyak pengalaman pahit getir suka duka sepanjang 2011 yang mana sebab ujian ujian itulah aku terus hidup disini untuk membesar menjadi seorang wanita yang tabah yang mungkin boleh menjadi kebanggaan mak aku. ceh! perasan kan. Anyway, sepanjang tahun 2011 ramai orang yang aku kenali, yang setiap individu itu punya ragam tersendiri. Hebat kan ciptaanNya?
jadi, untuk tahun baru yng penuh dengan semangat baru ni, aku berazam untuk jadi anak, kawan, kekasih, tunang, isteri yang baik dan mithali. Berusaha untuk loss my weight. (tak pernah tercapai lagi lar). Memperoleh kecemerlangan dunia akhirat. Mengumpulkan sebanyak mungkin pengalaman kerja. Tidak loss contact dengan ex-housemate dan ex-classmate. Tudia, azam aku mcm general je kan. haha. nak save. Orang berazam, aku pun nak berazam jugak.hehe
apa apa pun, aku harap tahun 2012 akan terus mendewasakan aku, dan 2011 akan kekal dalam memori kenangan.

Tak terlambat lagi kan nak wish:

Happy New Year 2012!

Salam 2012!

No comments:

Post a Comment