Suku tahun 2013

Hye..

Wow, sekejapnya masa berlalu.. pejam celik pejam celik dah suku tahun..
Aku pun dah habis study dan dah pun keja..
Dah lama dah aku xupdate blog.. sebab apa? hahaha

sebab aku lupa pasword, huduh kan perangai.. :-p
yela, umur dah meningkat, semua bnda pun nak lupa..
nasib baik la aku xlupa makan dengan tido.. hihihi

btw, sejak menjejak ke tahun 2013 ni, macam2 yang dah berubah..
apa yg berubah? haha

1. Perubahan bentuk badan.. (of course la makin bertambah ++..)
2. Perubahan status dalam perhubungan dengan si dia (couple -> tunang)
3. Perubahan status pendidikan (dah habis dip..)
4. Perubahan status pekerjaan (penganggur -> pekerja tetap)

Banyak kan perubahan.. jgn hati yg berubah sudah la.. hik3

p/s: rindu housemate :-(

1 comment:

  1. seronoknya aku kau ingt semula password!! yeah, update selalu ye yang..rindu kau and the rest of us.

    ReplyDelete